neljapäev, 8. jaanuar 2009

Neljapäevases närvide mullis!

Appi kuidas saab üldse mõni selline loll üldse töötada koolis!? Esiteks ei kuule ega saa ta meist kunagi midagi aru. Teiseks ei oska ta vist arvutit üldse kasutada kogu uue teema kirjutab ta meile mitte mõistetava käekirjaga oma vihikusse ja siis peame me selle sealt ise välja lugema ja kui talt küsida mis seal kirjas on siis käsib ta meil järgmise tunnini oodata, sest tal on samal ajal kaks tundi. Ega meie selles süüdi pole, et tunniplaani koostaja ei suuda meie tundi eraldi teha ja me peale teise klassiga korraga tunnis olema. Kolmandaks ta käib klassis ringi angu mingi laksu all, koguaeg kõrvadeni naeratus näkku kleebitud isegi siis kui keegi temaga ei räägi ega aruta midagi. Käib klassis ringi ja lihtsalt naerab millegi üle.
Homme on meil geograafia proovieksam. Ma ei ole peale euroopa kaardi kaks aastat mitte midagi õppinud juu, ei mäleta jõgedest, järvedest enam halligi. Loodan, et eksamis ei küsita mingite Aafrika ja Lõuna-Ameerika riikide asukohta või pealinnasid mul ei ole neist aimugi, täiesti tundamtu maa. Aga kuna kooli lõpetamiseks peab olema vähemalt 5 eksamit siis peab juu valima sellised ained mida ma oskan ja milles ma kindlasti vajalikud punktid kätte saan, millega mul edaspidi midagi teha on. Keegi üldse teab neid kõiki pealinnu, jõgesid, järvi, väinu ja muud jama? Või kus nad kõik asuvad? Mina seda küll ei usu! Päris eksami ajal õpin ennast ilmselt segaseks, ma ei kujuta ette mis minust enne eksameid saab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar