esmaspäev, 27. detsember 2010

Unenägude lõksus

Kas see on normaalne, et ma näen unes vastikult tihti inimest kes minu unenägudes juba viimased 4 aastat olema ei peaks. Viimasel ajal käib ta seal aina tihedamini. Unenäod on muutunud aina imelikemateks ka. Täna hommikul ärkasin ma veidi enne seda kui me riideid seljast võtma hakkasime ja see on ka kõik mida ma oma unenäost mäletan. Nagu kuidas selline asi saab võimalik olla, mõtleks ma siis tema peale ärkvel olles. Aga ma ometigi ei mõtle juu, kui siis ainult hommikuti pärast seda kui ta on mind jälle unenäos külastanud. Siis kui ma oleks võinud teda unes näha ma seda ometi ei teinud. Veidral kombel on ta mu unenägudes käinud vist kõik need viimased 4-5 aastat kui ma ei ole temaga enam tihedamalt suhelnud aga viimastel päevadel ei jäta ta mind enam rahule. Ja selline olukord paneb mind mõtlema, kas see, et ma teda unes näen tähendab midagi või on see lihtsalt minu viga, et ta mind kummitamas käib. Niiet täna öösel ei ole mul kavas eilset unenägu jätkata, isegi kui see mulle meeldiks. Ilmselt oleks kergem lihtsalt mitte tema peale mõelda, oleks palju parem olla. Minu õnneks ei tohiks peale paari inimese keegi aru saada kellest jutt on. Ja ta isiklikult ilmselt ei teagi, et ma siin midagi kirjutan. Ja vaevalt ta selle kohta midagi ütleks mulle ka niiet vahet pole eriti. Püüan nüüd siis Sind mitte unes näha! Püüan sellest luuletuse ka kirjutada kunagi:D polegi ammu midagi kirjutanud, niiet tasub püüda!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar